dilluns, 1 de febrer del 2010

Ba,mbi


S'emporten quatre "Bambis" en dos robatoris d'una granja-escola de Montornès del Vallès
En poc més d'un mes la granja-escola Can Sala, de Montornès del Vallès, ha patit dos robatoris. El primer es va produir el 22 de desembre, quan se'n van endur dos cérvols femella. Les imatges de la càmera de seguretat de la granja, van gravar com una família, formada per dos adults i dos nens, s'enduia els animals. El segon robatori va ser dilluns passat, quan un grup de joves d'uns 18 a 20 anys van entrar al recinte i se'n van emportar dos cérvols mascles, els últims que quedaven a la granja. Els responsables del recinte creuen que els dos robatoris podrien estar relacionats i que els autors podrien ser antics clients de la granja. De moment es desconeixen més detalls sobre els fets i els Mossos d'Esquadra estan investigant el cas.
Can Sala és una masia pairal destinada al turisme rural que també s'utilitza com a granja-escola per tal que els nens i nenes coneguin més de prop els animals i es familiaritzin amb el món rural. A banda dels cervatells, el recinte també té zebres, cavalls, ponis, ovelles i altres animals de granja.

8 comentaris:

  1. Yo creo que es por hacer daño a los dueños de la granja.

    ResponElimina
  2. El tema de los ciervos no esta muy claro, ya que esta un vídeo que se les ve como se llevan a las ciervas como la policia no los ha encontrado con los dias que hace que paso. Y aparte como puede ser que al salir no los vieran y aparte las camaras tienen que ver tanto el coche como a las personas.

    ResponElimina
  3. Si lo que tenian era hambre, en el estado del bienestar en el que nos encontramos hay otras vías. Si lo que pretendian era hacer daño, acabaremos en un estado policial, y tendremos que volver a los antiguos psiquiatrico. Probablemente lo que falta es educación y sentido común.

    ResponElimina
  4. Robar por robar, sin necesidad de nada

    ResponElimina
  5. Es una verguenza que en sitios donde las personas van a tener contacto con la naturaleza se cometan estos robos, es una falta de educación y de urbanidad.

    ResponElimina
  6. No encuentro el fin de estos robos.Bien puede ser una gamberrada o con algun fin economico.

    ResponElimina
  7. por norma entiendo que las personas que ejecuta estos hechos no tienen escrupulos al contrario hacen mal a nivel social quitan a esos niños en edad escolar de vivir y relacionarse con esa serie de animales en propia naturaleza jeneraciones venideras no tendran oción
    a poder ver y contemplar ciertas especies de no esisir estas granjas escuelas

    ResponElimina